Barış Akarsu- Yollarda Bulurum Seni (Akademi Türkiye)

11 Yanıt to “Barış Akarsu- Yollarda Bulurum Seni (Akademi Türkiye)”

  1. bariş akarsu gibi insan varmı bana soylermisiniz

  2. barıs akrsu dünyanın en kral adamı

  3. seni cok özledim barış akarsu bide bi laf vardır allah kötüleri dünyada bırakıyor iyileri yanına alıyor
    seni cok seviyorum barışım benim

  4. nasıl ismail yk nazr değip felç olduysa onada nazr deydi öldü

  5. sen her zaman kalbimizdesin

  6. barış sever Says:

    cnm barış abim seni çoook seviyorum seni unutmak mümkünmü?
    sen anlayışlı merhametli bir insandın mekanın cennet olsun dualarımız seninle…

  7. benim sesimde barış a benziyor

  8. barış akarsu sen başkasın

  9. bjk nin kralı barış abi seni çok özledik kalbimizdesin

  10. bjk nin kralı barış abi seni çok özledik kalbimizdesin

Yorum bırakın